Torsdag.

Heey.
Kom precis hem ifrån skolan.
Fick åka den jättetrevliga bussen som jag vet inte när
jag åkte med sist?
Skittråkigt att åka buss ju, tar sån jävla lång tid innan man kommer hem..

Men nu ligger jag i sängen, och tänkte jag skulle vila en sväng.
För sen ska jag upp te leksand igen,och vara med Johanna :)

Och måste bara påminna er om att min telefon är så himlans snygg. ;)
Mjaooou!
Och helgen närmar sig med stormsteg verkligen.
Är sjukt laddad, fixade en 75an igår. (Mooooorrsan)
Så nu är jag minsan laddad med dricka (Y)
Och att jag fyller år nu på söndag, de känns då fan ingenting:P
Vilken världelös ålder att fylla igentligen,
men det kommer firas iallafall.
Känner på mig att det kommer bli en sjuuuk helg ;)

nej nu lär jag vila innan jag ska åååååka.

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0