Sicken kväll!

Hellojsan.

Är hemma nu ifrån bäsna.
De blev en väldigt intressant kväll
med mycke singstar och tunnabadning.

OCH jag ska åt mig SJÄLV och alla andra
att jag skulle BARA dricka upp halva flaskan
med vodka,men faan neej då blev de ju hela
till slut vilket fall.
Så nu sitter jag här utan nåt att dricka,
men pratade nyss med Jennifer så de ordnade sig endå. ;)

De va jag,Hanna,Lisa,Kim,kims Ida,Jepser,Lukas och Ida.
Som åt och skulle bada, men sen så kom även Johanna,Janne och dalan.
Tack för en trevlig kväll alla som stod för sällskapet.(Y)

Nu ska jag kika på vad jag ska ha på mig ikv.
Ska iallafall ha mina nya ääälskade skoor ;)
Vi ska vara ett helt tjejgääng hemma hos Jennifer
och sen bege oss in mot noret,lucky!


/.S


Kommentarer
Postat av: cassandra

dra på dig svarta farorna och så kör vi järnet monkeygirl ! skön du äääääääääääääär knack fia ! / din sköna Cassandra

2009-09-26 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0