måste ut och röra på mig..

Igår,så gick vi ju ett helt gäng te Niklas, vi kollade lite på Män som hatar kvinnor.
Och den filmen måste ju vara den bästa svenska iaf.
Hur bra som helst ju, och längtar till den 18 för då kommer andra boken på bio ;)
Runt klockan 12 så gick hannapanna och jag hem.
Vi åt några mackor och la oss o sängarna och tog på filmen pretty woman.
Den filmen är ju bara såå bra, och så klart så somna vi båda 2 påengång.

Och idag så va vi lediga, hur skööönt som helst!
Men vi hade mössprovning så vi fick lov att åka dit iaf
till klockan 10. Så nu är den beställd,och de va väldans
långt innan. men men.

Sitter hemma nu i soffan och chillar, men ska faktist
draaaa mig ut på en springtur.. ett måste!
Måste göra något nytta idag, så jag inte bara degar!

Vi hörs om 1 timme eller så,

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0