Måndag.

Heeey!

Idag så såg jag ut som helvetet själv i skolan..
Men jag får skylla mig själv som inte sov hemma. ;P
Fan håret stod ju åt alla jävla håll.
Så de va fan skönt att få komma hem och ta en låååååååång dusch!

När jag kom hem så blev det att jag åkte en sväng te Insjön och inhandlade ett par jeans
och den efterlängtade godasteparfymenever! ;)
Så nu jävlar kommer jag lukta gott må ni tro!
Den kostade mig 670kr också, men de va den värd!

När jag kom hem blev det kyckling med ris hur gott som helst.
Sen blev att jag satt mig här såklart.

Sen är det mycket på gång i veckan.
Imorgon är vi lediga som vanligt, så då blir det nog en trip te Borlänge för lite shopping.
Måste hitta nå vinter skor som jag ska ha :)
Sen ska jag kolla efter mobiltelefon också, ska byta te Comviq tror jag.
Sen är de vanliga dagar Ons-tors-fre fast efter skolan på fredag
så drar vi te bäsna för då äre klassfest på G ;)
Bada tunna och bara leva loppan!
På torsdag så kommer även min älskade Joooosseephine hem<3
Sen på lördag blir det att åka och kolla på Anders match med Malin,skojskoj.
OCH sen blir det utgång för hela slanten, eftersom jag fyller år på söndag.
Så då ska det firas :)
Tror det kommer bli en jättebra vecka, så ser framimot helgen.

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0