Magkattar på detta nu också?

Neej, fan inte kan jag sova heller.?
Och klockan är närmare halv1 snart, drygt!
Sen nu har jag fått ont i magen också,magkattar.
Och det känns ju så jävligt roligt,vafan ska jag få det just nu för?
Jojagvetvarför. Och fan va drygt!
Aja,är väl bara att slänga i sig den ÄCKLIGA medicinen sen försöka sova.
Och hoppas att det går över tills i morgon.

Magkattar: Det brukar man få när man är stressad och orolig över någonting..
Det Kan också förekomma när man äter stark mat eller dricker alkohol.
Jag har haft "skiten" ganska så länge nu, enda sen jag va runt 13 år tror jag.
Och den började väl när jag kom te insjön, va nervös inför ny skola osv.
I längen nu vet jag precis när jag kan få smärtan,så därför försöker jag inte
stressa eller oroa mig för saker och ting i onödan..
Fast vissa gånger som nu,så kan jag då inte göra nåt åt de.

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0