Lördag.

Godmorgon.
Sitter hemma här helt ensam i Hannas lägenhet.
Hon sitter nog på tåget påväg hem te bäsna,
eller iallafall till djurås.
Hennes föräldrar drar till Kreta imorgon så hon
ska dit och säga hejdå, och ta över huset för
vår klassfest som vi tänkte ha. (Y)

Ohh inatt hade jag minsann en jävligt bra dröm.
Fan tänk om den kunna bli sann ?
De skulle ju endå vara lite skoj iaf ;)

Tänkte jag skulle fixa iordning mig och sen gå ner till
Johannapanna och hoppas på att hon är vaken.
Sen gå och köpa frukost på Siljan.
Kollade mitt uttagskvitto som jag fick igår från nordea.
OCH de va fan väldigt överraskande,
och hoppas de stämmer, :D

Ikväll blir det bio, flickan som lekte med elden. (Y)

/.S

Kommentarer
Postat av: Zoppa

Var den filmen bra? :)

2009-09-20 @ 13:13:49
URL: http://whiitecrystal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0