Lekke.

Tjoohoo!

Ikväll så åkte jag upp te Leksand för att vara
med tjejerna.
Johanna,Jennifer och Josephine :)
Vi va hemma hos Niklas&Johanna i deras nya lägenhet.
Hur mys som helst,
Kollade på idol som va meningen,
men det va inte så himlans bra.
Visst vi kunna inte ens höra va dom sjöng tjejerna
för alla prata så himla mycke.
(killarna)

Sen när idol hade varit så gick gänget utom niklas
hem te Hagman och va där ett tag.
Och seeeeeenså åkte vi hem.

Men när man väl va i lägenheten hos Niklas&Johanna
dåå blir man väl endå jäävligt sugen på att flytta ihop
med någon karl och bara fixa iordning allt som man vill
hare utan föräldrar i vägen.
Skulle ju bara vara guldt värt =)

ohh, sen igår så va jag ju te Johanna och färga håret..
LÖÖÖÖVE it ;)

Träffade även Anders på hockeyn igår, 
brorsan du blir bara större och större!
Och snart blir det att ta bilen så kommer jag och Malin
och hälsar på och kollar på någon match uppe hos dig i Furudal =) <3

Nu ska jag sova,
.tråkigt att sova själv.
/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0