hemma.

Sitter i soffan och segar.
Tussi ligger i knät och likadant gör datorn.
Hon förstår inte att hon är för fet. ;P

Trök i skolan som vanligt.
Hade det inte vart för hanna&lisa i klassen.
Så vettefan om jag hade orkat.
Så jävla tråkigt i skolan, och alla är så små!
Men men, med våran humor så går dagarna mycket fortare ;)


Väntar på att idol ska börja, och tiden går så sakta.
Sen är jag hungig igen, fast jag åt för kanske 1 timme sen.
Men orkar inte göra nåt att äta, så väntar te att mamma ska börja göra nåt!
Nog är jag lat, men samtidigt inte dum ;)

Sen fick jag min lön igår, och jubla gjorde jag!
Men nej, då ska datorn betalas.
Så det blir fan inge pengar över.
Jag som behöver köpa nya vinterskor,
men vet inte än vad jag ska ha för några.
Så det visar sig i slutet av månaden!

Känner att jag vill skriva av mig, men vet inte vad jag ska skriva.
Finns ingentligen så himla mycket jag kan skriva..
Men som kommer starta en massa snack, så orka?
Tänk om det hade vart lika roligt att skriva läxorna som blogg?
Då hade jag vart världens pluggis nu,men vilket jag aldrig kommer bli dåra! :P

Påtal om ingenting; de är han som är äcklig och inte jag...Usch!
(Som man bäddar får man ligga)

Igår så sov jag hos Hannapanna efter matchen.
Matchen slutade 6-3 ?
Och kan vara den tråkigaste på länge?
Jaa, det hände inte så mycket helt enkelt.
Sen så blir det biopremiär på "Flickan som lekte med elden"
nu den 18, så jag och tjejerna vill gå på den.
Så det blir nog bio till helgen, sen kanske hockyn på fredag också.
Även hälsa på hos madde på fredag, så vi får se hur jag ska hinna med :)
"Moster"vill ju träffa sin dundersöta agnes!

Tala ut:
önskar att man hade någon.
hade någon att bara vara med.
någon som kunna krama om en i timmar.
och bara vara.

Men då äre bara att försöka se framåt, att jag klarar mig utan!?



Nu ska jag nog lägga ner detta inlägget.
Och kika vidare på tv, utan datorn!

/.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0