=)

Heej!

Nu har det blivit lite dårlig uppdatering på de senaste dygnet.
Men har man annat för sig så har man :)
Jag vill iallafall tacka alla för alla gratulationer,
jag hade en toppendag i söndag från morgon te kväll!

Igår: så åkte jag,Niklas,Johanna,Emma och Hanna te Mora
för att kolla på killarna i j18 som hade match där mot dom.
Dom vann matchen med 1-3.
Så de va ju great.

Efter det så drog vi hem till Leksand,
eller först så blev de donken självklart.
Och sen blev de tävling hem, herregud säger jag bara.
Henke du,kommer köra ihjäl dig en vacker dag!? :P
Tur att man åkte med en ganska så stadig förare som Niklas.
Sen blev det lite film hemma hos Niklas i hans nya lägnhet.
Rockstar, den filmen är ju skitbra!
Bra musik och bra skådespelare.

Idag,tisdag:
Vi e ju lediga på tisdagar, kom te skolan vid ungeför 12 tiden.
För Lisa,jag och Hanna skulle jobba med projektarbetet.
Men som blev ett fiasko, vi kommer fan inte komma någonstans!

Sen blev de en fika på siljan med Emelie,
träffade även Jooosseephine min pinlga ;)
 
Och nu sitter jag här hemma, ska nog dra te västanvik
och kika idol med brudarna. =)

känner mig på topp, leende på läpparna!

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0