Det blev bättre än bra =)

Godmorgon!

Gårdagen blev inte som jag trodde, nej den blev bättre! =)
Kvällen började hos maria, vi fick goodmat och good efterrätt ;)
Runt halv 11 så gick bilarna mot Leksand.
Och tess blev jävligt full, tack för du spillde ur all öl på mig? haha!

Sen när vi kom in till lucky.
Så va det inte direkt mycket folk, typ lagomt med folk.
Vi drack och jenkan bjööd som vanligt, fast jag sa åt henne att inte göra det!
Jädra bruuuuuud <3
Fick en Shot av lundgren också,
eller om det var från deras sällskap som dom hade med sig?


Lucky stängde klockan 1, men kom hem till zandra kl:03:20 pågrund
av ett väldans långt samtal med J. Vilket uppskattades till 100%. <3
Trodde aldrig jag skulle ta mig mod, men det va nästan att jag fick lov
eftersom mina nötter till tjejer prata på som vanligt ;P
Men det kändes jättebra och känns bra!?
Hade väl gråten ihalsen ett par gånger, men det lättar bara på trycket! :)
Det är även en ganska så speciellt dag idag, (6år).

(Sen fan va de snackas här i denna jävla håla(inge nytt), bara för hälften av befolkning i leksand är killar och dom spelar hockey.De kan man väll då fan inte rå för..Men då går det fan inte att bara vara kompis med dom, vilket dom flesta vet. För dååå kommer det här roliga snacket. Helt jävla världelöst,och troo fan inte det värsta om mig!!)

Nu sitter jag här bakis, men är nog inte lika bakis som vissa andra kommer
vara idag? ^^

Så ska försöka ta mig hemåt, så hörs vi där hemma!

/.S


Kommentarer
Postat av: Johanna

Enligt säkra källor, så var det en av de andra domarna som ville dra på dig ;) Där har du en säker om du känner dig sugen någon gång :P säg till så får du numret ;) haha, puss på dig!

2009-09-06 @ 16:18:15
URL: http://johannavangen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag trodde inte att du skulle ljuga sofie.

Men de gjorde du ju ändå!

Det visade sig att ryktet var sant ändå..

2009-09-06 @ 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0