borlänge trip.

Hejhej!

Har lagt mig under mitt skönt duntäcke.
Är hur seg som helst, och har vart det hela dagen!?
Efter svenskan idag (sista lektionen),så åkte jag med Lisa te borlänge en sväng.
Hoo skull dit och göra nå ärende..
Så det blev en snabbt vända fram och tillbaka.
Och jag sov fan både dit och hem, haha tråkigt för lisa liksom. :P

Måste bara nämna en sak, jädra player!?
Ochpåtal om det så hittade jag en sån jäääävla god parfym idag på kicks
som även hette de ordet,Player ;)
En ny D&G va de visst och de fanns även 4 stycken till olika sorter.
fyfan, helt sjukt goooooood!
Sååå nu måste jag inskaffa mig en sån (Y)

Men nu ska jag nog kika på en film.

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0