Borlänge-Leksand.. Såå mycke skratt!

Hahahahaha!
Ja jag kom nyss innanför dörren.
Vi åkte ju som sagt till borlänge och kollade på matchen mot Leksand.
De va jag,Johanna,Malin,Emma,Jennifer & Rebecca!
Vilket jääävla brudgäng måste jag få säga ;)
Huuur skoj som helst!
Det började redan spåra ur på matchen då,
Henke och Karlsson satt och typ gjorde massa grejer till musiken som
spelades under matchen.
Och oj va vi tjejer skratta!
Efter matchen så åkte vi brudar till donken för att beställa lite käk ;)
Janne ringer till mig och frågar vart vi är någonstans, och dom vill "tävla"
mot oss hem.
För det första så har DOM tejpat typ hela Johannas bil!!
Och för det andra så satt jag glass på deras framruta!! ;)
Kasta även glassen på dom sen när dom körde förbi oss på hemvägen.
Sen eftersom det börja spåra ur totallt så åker både BHar av och Tröjor! ;)
Niiiice, hahahha!
Så denna kväll blev ju ganska så lyckad måste jag säga!

Tack för en rolig Onsdagskväll med myscche skratt! ;D

Kanske ska skriva hur matchen slutade också,
och det blev 0-3 till Leksand ;)

/.S


Kommentarer
Postat av: vangen

gilla gilla gilla!!!

2009-09-09 @ 23:01:44
Postat av: sofie

Haha, skooooja inte ;D

2009-09-09 @ 23:07:44
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0