Onsdag.

Heerregud vilket jävla morgon alltså.
För det första så hatar jag att snooza
Så jag stängde av klockan efter att den hade ringt.
Då får jag ett sms utav lisa att hon tar bilen.
Ställer om klockan på 07:10.
För Lisa skulle komma och hämta mig vid halv8.
Tror ni inte att jag hade stängt av alarmet och somnat om.
Så jag vaknar halv8 då Lisa skulle stå utanför mig.
Så jag springer upp ur sänga sen kikar iväg ett sms
till Lisa att jag va på väg ut.
Men då kommer inte Lisa förens vid 10 i 8 kanske.
Haha, ååh!

När vi kommer te skolan så är kanske vi va 15 minuter försent.
Så vi sket helt enkelt att gå på den lektionen och istället
gick vi in till green room och intog de sköna sofforna som vi har där.;)
Myyycke elegant!
haha



Nu är det chill ett tag.
Sen bär det upp mot Leksand igen.
Johanna och jag ska nämligen gå på hockeyn.
Och de TOG en JÄVLA tid innan vi fick TAG på några biljetter.
Jag fick reda på att det fanns ståplats borta, (mora)
men man tager det man haver. ;)
Så jag åkte till arenan och fixade 2 stycken.
Så nu har vi äntligen biljetter.
haha, blir nog en sköööjuug match.

Så nu ska jag hoppa in i duschen,

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0