Hur mys som helst att vara med girlsen idag..

Åh, va mys att vara med mina blondiner idag. ;)
Vi har såklart alltid lika roligt och som jag sa till dom,
nuu känner jag mig som hemma i deras sällskap<3
Finns verkligen sååå mycket att prata om när vi träffas.
Så ingen får en syyyl i vädret ?

Imorgon ska jag upp och jobba.
Jag börjar redan klockan 7 imorgon bitti.
Och jobbar tills vi är klara med beställningen.
Och sen tror jag tjejerna kommer upp till Leksand.
Så då blir de att inhandla det vi ska ha till kvällen.
Seeeen blir det hem och fixa och trixa hemma hos
Jennifer.Sen tar vi tåget upp till borlänge.
Och går ut med ett gäng brudar där. :)
Kommer ju bli galant galet roligt!!

Den va bra.
Kanske nästan för bra!?
eller.
Den va fin.
Kanske nästans för fin!?
Bara jag som vet,bara jag..
=) 

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0