Tröökigt!

Jag kommer från: Djura

Jag heter: Sofie Dragsten

När fyller du år? 27 september

Tycker du om någon just nu? Självklart, tjejerna ;)

Om sex månader? tjejerna ;)

Jag samlar på: Nada?

Gröna eller röda äppeln: Gröna.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Självklart tjejerna, men håller allt oftats för mig själv.

Gillar du golf? jaa :)

Vilken tid gick du upp idag? Tog mig en sovmorgon till halv 11.

Har du sovit i din egna säng inatt? nepp.

Har du sovit ensam inatt? nepp.

Har du strumpor på dig nu? aah, prickiga dessutom!

Hur svarar du i telefon? Sofie?

Vad brukar du göra om kvällarna? mysa, eller glo tv ;)

Vad ska du göra imorgon? Skola, sen chilla de är ju Fredag.

Var vill du bo när du blir stor? Utomalands eller neråt!

Är det okej att gråta? Jajjamensan.

När grät du senast? I lördags när jag,Johanna och Cassandra va på bion Fame. ;D

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar!

Laddar du ner musik och film från internet? Kanske..

Skulle du göra om du vann en miljon? Tjejerna vet va jag skulle göra, fråga dom ;)

Bär du glasögon eller linser? Nej :)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Beror på.

Har du piercing? Inte än..

Har du tatuering? Inte än..

Vill du gifta dig? Ah det tror jag.:)

Vill du ha barn? Jajjamensan.

Solar du ofta? Händer ibland,va gör man inte för att få lite färg?

Är du bra på att laga mat? Haha, beror på vad.:P

Gillar du att dansa? kiingen på dansgolvet ;)

Hur vig är du? Haha, jadu?

Vilken är din favoritglass? Yoghurtglass, skogsbär. Mumma!

Tror du på ett liv efter döden? Nej.

Bor dina föräldrar tillsammans? Nej.

Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du? blåagråa?

Vilka hårfärger har du haft? Mörkblondt, blondt.

Har du någon gång gråtit dig till sömns? Japp.

Är du beroende av något? Finns många saker. höhö

Senaste låt du hörde? Ozzy Osbourne - changes

Brukar du bädda sängen? Bäddar alltid sängen!

Har du kysst någon den sista veckan? .

Vem kramade du senast? Hanna. :)

Var du glad igår? Ja det va jag.

Känner du dig värdelös? Nej aldrig ;) haha


Kommentarer
Postat av: karin

Hihi. Vad ha du haft för dig i natt dåda? :D

2009-10-15 @ 17:36:14
Postat av: loket olsson

äh du får ju fan ta och svara ärligt på frågorna. löjligt annars.

2009-10-15 @ 17:41:53
Postat av: Sofie

Klart jag svarar ärligt? ;)

2009-10-15 @ 17:44:15
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0