Biomys och MYCKET skratt!

Cassandra,Johanna och jag gick på bion igår.
Jennifer kom efter bion eftersom redan såg
den tidigare under dagen.

Jag hade sååå sjukt roligt igår!
Och tror jag inte skrattat så mycket som jag
gjorde igår på sååå jävla länge alltså.
Fyfan va underbart!

Vi va hemma hos Niklas i hans lägenhet.
Gick på bion,efter bion blev det lägenheten igen.
Mattias va även också med oss,
för han va själv i Philips lägenhet.
Vi tog sällskap med Mattias hem.
Tog en runda på noret.
Och gick hem och såg en "skräckis"
haha, ja jag somna väl så klart.

Och idag blev det en Pizza,GÖTT!

Mamma ringde även sen och vilja att jag skulle åka hem.
Hon börja känna av kramperna igen.
Såååå nu är jag hemma, såifall hon får mer ont
så lär jag skjusa in henne te falun igen. :/

Men nu lär jag plugga, har massssssor att göra..

bye bye!

/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0