AKUTEN!

Igår när jag va hos Hanna.
Vi skulle plugga så stort,
igentligen direkt efter skolan.
Men va lite social på andra håll först. :)
Gick senare hem till Hanna, runt 5 tiden.
Och jääääädrar va vi plugga?? :O
Vi fick istället ett jävla ryck
och bara sjunga som ja jag vet inte vad?
hahahhah, fyfan va kung,king vi är alltså.
Och hanna bjöd även på mat,
kungen själv på att laga mat liksom..
Sen blev de kolla på hockey.
Och efter det , en trip till Hemköp gånger2. :P
Sen åkte vi hem te hanna och gjorde kycklingnudlar.
MUMMA!
Sen blev det att även sova kvar i Leksand..

IAF...

Så ringer mamma till mig och klagar på kramper.
Då va klockan runt 6.
Men hon säger att de är säkert inge speciellt.
Så vi lägger på.
Men hon ringer upp igen efter 5minuter kanske
och talar om att hon är på väg in till akuten. :O
Och att de hade blivit mycke värre.
Men att jag inte behövde vara orolig.
Hon skulle ringa lite senare igen, när hon va där.
Men tror ni hon ringde!?
Nej det gjorde hon inte, så va hur orolig som helst.
Visste inte hur det va med henne eller något.
Så, så mycke som jag ringde te familjen igår.
Så mycket har jag nog aldrig ringt förut.
Och inte fick jag tag på någon heller.
Så jag höll på att få krupp på allting igår..
Men till slut runt 12 på natten så ringde hon upp
och berätta att hon va påväg hem.
Så de va ingen fara. :)
puuh, så det va skönt att höra!

/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0