Tisdag.

Heeeeeey  =)

Va händer!?
Jag kom nyss hem ifrån Falun.
Jobbade kväll i dag också,som igår.
Igår så skrev jag ju inget,men sov inte hemma så det blev inte så. :)
Men kan säga redan nu att eftersom jag har praktik i Falun under 4 veckor
så blir det inte så mycke skriva av i bloggen.
Hinner liksom inte med så mycket mer än,jobba,pendla,sova,jobba...

Och vad gör jag på dagarna på kirurgen ?
De har jag inte ens nämt någonting om.
Så det lär ju vara på tiden tycker jag. :)
Jo jag får göra allt från att ta blodsocker,stick i fingret,ge dom mat,
vart med Patienterna till Mammografin, kollat när dom kört ner en slang i från halsen
och ner till magsäcken.
Kollar när dom satt in trådar i bröstet på en dam som skulle mäta ut vart dom skulle skära bort en cancer knöl som hon hade.

Imorgon
så ska jag få ta bort stygn.
Så det kommer bli spännande. :)
Ska även få vara med på Operation på Tisdag nästa vecka! (Y)


Men nu så sitter jag och kollar på Desperate.
Vilket är lika bra som vanligt.
Missade Ugly Betty men det går ju som sagt i repris.

Imorgon så börjar dagen redan vid 5halv6.
Börjar kvart i 7 i Falun och slutar klockan 4 tror jag.
Hoppas att få åka med Lisa imorgon annars kommer de bli
lite svårt att ta sig upp till Falun för mamma lär ha bilen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0