svullna ögonlock.

Idag hade jag ingen som helst lust att åka till Falun.
Men jag fick lov att åka dit för jag ska vara med på operation i morgon.
Vilket kommer bli skoj och spännande..?
Men hade jag mått bättre så hade jag säkert vart med positiv till det.

När jag väl va på praktiken så tänkte jag inte så mycket på allt.
Det gick bra.
Men när jag slutade och satt i bilen på väg hem,
så brast allting igen.
Det för alles ont i ögonen!

Och nu har jag även poppat popcorn och COLA har jag även.
Men både popcornen och colan står breve mig orörda..

Hur kan det vända så här snabbt!?
Hur kan man gräva ner sig så här under allting.
Hur kan allting blivit som det blivit.

Nu är det även CSI som jag älskar och ser alltid på.
Men jag orkar inte ens se tv.
Så jag tänker släcka ner och försöka sova redan nu.
Försöka..
(tänk att få sova breve någon i ens armar)

godnatt.

Kommentarer
Postat av: caroline

Tycker så synd om dej ! De kommer bättre tider lovar dej det. Ibland kan man behöva vara riktigt nere för att kunna må bra igen. <3

2009-11-16 @ 22:32:22
Postat av: Lisa

gumman då :( <33

2009-11-17 @ 10:41:53
URL: http://liisasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0