svårt att sova.

Klockan blev runt 3 inatt förens jag somnade.
Blev väldigt mycket smsande..
Och för första gången i mitt liv skrivit nåt sånt till någon annan än "han" förut.
Så de va creepy.
Men har känslan av att allt kommer bli bättre än förut.
Really good friends! :)

Ska SNART åka in till Falun igen.
Shit de är ett jävla åkande fram och tillbaka dit alltså.
Börjar bli lite smått less faktist.
Börjar 2 och går bara till 6 idag.
Hon är verkligen supersnäll, hon frågade om jag skulle ut på nåt skoj ikväll.
Så jag berätta att jag va bortbjuden på middag hos Lisa.
Och att jag skulle igentligen ha varit där klockan 7 idag.
Men att jag hade sagt till Lisa att jag kommer när jag kommer.
Men så säger hon; ja men då får du sluta 6 idag så du hinner dit. :)
Hon är så mega superdupersnäll!

Sitter och kollar på Jakt&Fiske.
Så jävla roligt att kika på.
Har tappat allt för mycke inom de där.
attans!

Men nu hinner jag inte med så mycke mer.
Lär fixa lite mer inför ikväll så de bara är hem och byta kläder sen dra vidare till Lisa.
Och sen te bystugan på fest. :)
Men inge alkohol för min del..:P

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0