Sorry.

Ops, det blev visst inge inlägg i onsdags.
Blev att sluta mycke tidigare ifrån jobbet iallafall..
Klockan halv5 fick jag gå tror jag.
Åkte upp till Leksand för att se på matchen som spelades
hade ju fått biljetter.... och hade inget annat för oss,jag och johanna.
Så hon och jag gick dit och satt med ett tjejgäng hela matchen. (Y)

Sov sen hos Hanna som jag gjort tills idag.
Och har då inte haft någon kontakt med någon datorn alls.
Men herregud va skönt det ha varit att inte setat vid en dator.

Och vill bara påpeka, shit för alla dessa grabbar alltså.
Ni är precis likadana allihopa!
Ljuger och har er, ni kommer då inte komma långt.. ;)

Nu äre dags att dra sig te HEMBYYN Djura.

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0