Onsdag.

Idag har jag fått sluta vid halv2.
Mycket lyckad dag. :)
Gått hur bra som helst!
Och imorgon är det min sista dag.
Vilket är tråkigt.
Eva är en underbart människa.
Så det kommer bli tomt som hon säger.:P

Nu sitter jag i soffan.
vaaaar annars!? ;)
Ska snart ta mig en dusch, sen dra mig in till Leksand. :)
Johanna och jag ska gå på matchen.
Och blir nog att sova där inatt också.

Imorgon börjar jag klockan8,ska vara på mottagningen på förmiddagen.
Sen blir det att gå upp till Eva och ha vårat sista samtal och fylla i papper osv. :)
Hoppas jag får sluta efter det, annars slutar jag klocka4.

Cassandra krypa på dig din sjukling! ;)
Du,ja och Johanna som ska fika i morgon!

Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: cassandra

thank you Lover ;)<3

2009-11-26 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0