McDonaldsdate och Race!

Hemma!!
Praktiken gick barabra. :)
Fick mycket beröm utav min underbara handelare idag.
- Du är så himla duktig Sofie, det kommer bli så tomt utan dig sen! :/
Naaaw, så himla snäll hon är!
Va så himla roligt att höra de där. :)
Trivs otroligt bra med henne.
Tror hon är strax över 50 år,fast ser ut som 40.
När hon ser någon snygg "läkare" så andvänder hon ordet..
MAJOOOU! ;)
Som en annna gör liksom! ;P
Så det va skitroligt att höra första gången.
Blev så paff av att höra henne säga de när vi tjejer brukar gört.!
hehe.

Sen påvägen hem så hade jag en date på Donken i Borlänge.
Och de va ju givetvis, HANNAPANNAPÄRONPUNG! ;)
Kungen med andra ord förstås!
Vi börja väl så klart baklänges med beställningen så vi började med glass
istället för Hamburgaren. haha! ;)
Men det gick ju också alldeles utmärkt.

Fick även se deras nya bil som dom hämtade igår.
Ojojoj, vilken steeekare hon är just nu alltså! ;)
Riktigt nice va den.

Sen så skildes vi åt i rondellen.
Hanna mot Bäsna och jag hemåt.
Och efter mig så fick jag minsann en ganska så rövslickande bil
även fast jag låg i kanske 120-130 hem..
Men ja, det slutade väl med en brutal köring hem. :P

Känner att jag har lite huvudvärk,
så nu ligger jag till sängs och ska snart sova.

Imorgon är det ännu en praktikdag.
Börjar klockan 2 och jobbar bara till 6 faktist.
Fick gå tidigare för jag ska hem till Lisa på middag. :)

Hörs i morgon babe's.

PUSS! <3 =)


Iallafall enda till Djurås. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0