Kött fiiifaaan ;)

Vaknade för inte så länge sen.
Har precis ätit lite mat.
MEN jag är väldigt sugen på att göra en kladdkaka med Banan!
Visst lät de gott, MUMMA! :)
Men vi får se, sitter i soffan och slöar just nu.
Sen ska jag ju ta bilen te falun till klockan 2.
Praaaaaktik.
haha, så vi får allt se vad jag orkar. ;)

Igår så fyllde Trillingarna Elin,Anna och Maria hela 17 år !
Masssssa grattis kramar till dessa tjejer.
<3
Träffade även "mormor" Astrid på noret i Tisdag.
Fick världens kram och vi saknade båda varandra,
de va det första båda sa varandra;
Att de va så roligt att ses.
Hihi, så himla skön och rolig hon är. :)
Ahmen ahmen ahmen... :D

Nej men nu lär jag ta mig en dusch, kanske göra iordning en kaka?

Puss och pill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0