IsHockey !!

Leksand-AIK

Vilken jävla match!!!

KÖTT fiiiiifaaan.
Tror jag och Johanna aldrig skrikit och herjat så mycket
på en hockeymatch som vi gjorde idag.
HAHA!
David måste ha blivit döv när han satt i mellan Emelie,mig och Johanna.
Alla skrek verkligen hela tiden! ;D
Menvafan, om man går till 4-0 - 4-3 på några minuter..
Klart man blir förbannad AND crazzzzy!

Och fighten mellan Jean-Luc och den dära storken!?
Shiiiiit, we like ! ;)

Men vi VANN iallafall.
Vilket va väl sisådär skönt. ;)



Ligger i sängen nu, sliten som bara den.
Eftersom jag har vart uppe sen 5 imorse.
Herrejösses,guuuda mig!

Så nej fyfan nu längtar mina ögon efter sömn.
Hörs imorgon!

God natt!
pusspuss.

/.S


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Sean?



Jean-Luc Grand-Pierre heter han faktiskt ;) Haha.

Skön match och sköna poäng - minst sagt!



Nu kör vi över Malmö på fredag!

2009-11-11 @ 23:43:34
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0