Helgen i Örebro!

Fredag:

Så åkte jag och Johanna med tåget som gick ifrån Leksand klockan 11.
Bytte tåg i Borlänge och åkte direkt därifrån till örebro.
Vi va framme strax efter klockan 2.
Jennifer och Rebecca stod och väntade på oss vid tågstationen.
Där va även Josephines kusin Ninni som skulle åka på samma buss med oss
till köpcentrumet dit vi skulle.
Och där Josephine jobbar. :)
Va jääääätteroligt att träffa min brownie, och även Emelie.
Josephines "sambo".
Josephine slutade klockan 3, så då gick vi oss och tog en thai/kinabuffé.
Riktigt MUMMSIGT måste jag få tilllägga!
Efter det så va de shopping på schemat och inhandla det som vi skulle ja till kvällen.

När vi va klara med allt, så hade vi bara systemet kvar.
Och då tar vi bilen och kör närmare ingången.
När vi är klar där, så ska vi ta bilen och åka hem till lägenheten
där Johanna och jag har inte vart än och lämnat våra grejer.
Men ja, när vi ska åka så LÄGGER bilen av!!?
Jose hinner backa 2 meter, men sen blir den STENDÖD!?
Och vi försöker kolla va de va för fel, fick hjälp att en jättesnäll
"pappa" med ett försök av startkablar.
Men neeeeej det funkar ju så klart inte.
Så vi prover att springa igång den, OCH jaaa det funkar!
Men den lägger sedan av igen.
Så vi ger oss ett till försök.
Men då hoppas rebecca in med mig i bilen.
Så hon sitter breve mig och jag kör,dom andra 3 springer bakom.
Och när vi väl fick igång bilen igen.
Så får jag lov att köra den varm, för den va kall och ostabil.
Så jag kör som en JÄVLA BILTJUV på prakeringen.
För jag kan inte stanna eller typ bromsa, för då skulle den lägga av.
Så vi va så nära på att köra på några människor och 2 bilar som kom i våg väg. ;D
Och jag tror att jag aldrig har skrattat så mycket i hela mitt liv när jag kört bil.
Och sen när vi hade kört ett antal varv på parkeringen, så skulle resten av tjejerna försöka hoppa in i bilen samtidigt som jag körde.
Och det va så JÄVLA ROLIGT, så fyfan vilket jävla skratt alla omkring måste ha fått! ;D

När vi väl sitter i bilen allihopa så går allt riktigt bra,
fast sen kom vi ju på att det skulle komma MASSA rödljus!!???
Och hur fasen ska det gå till när jag inte kan stanna,bromsa!?
Men jaa, det gick vägen fast tjejerna såg det vita ljuser till himlen ett antal gånger! :D
Hahahah, herregud.
Vilken jävla början på helgen alltså.!

På kvällen så va vi bara vi tjejer.
Emelie kom hem en sväng, men hon skulle sen till hennes mamma och sova där.
För hon skulle upp och jobba tidigt nästa dag.
Så det va bara vi tjejer som härja runt. :)
Vi va ut på clubben satin,eller va den nu hette..
Och jaaa, vi kom dit kanske runt 1.
Så vi hade bara 1 timme på oss och dansa loss. ;)
Och ja, som vanligt vilket jag inte blir förvånad över.
Så gör ju jag bort mig totallt.
VI hade slagit vad med varandra och göra olika utmaningar.
Men, såklart så gör jag bort mig och gör FEL!
Hhahaha, men ja det va kul.
Tänker inte nämna detaljer.
Men KUL vare. ;D

Vi kom hem runt halv4,4.
Så det blev minsann en hel kväll/natt.

Lördag:

Dåå vakna vi klockan 12.
Och fy helvete vilken jävla skööönt säng Emelie hade.
Sov som en gud hela natten!
Och vakna inte bakis heller,
eftersom jag drack vodka och för jag va nykter typ när vi kom hem.
Dagen erbjöds utav en dag på stan för mig,Johanna & Jose.
Rebecca och Jennifer va hemma, för dom hade ingen lust att
gå in dit.
Så dom tog sig en pizza och hade mysdag istället.

Vi va hemma igen runt klockan 4.
Började laga lite mat till, Emelie kom även hem ifrån jobbet.
Vi alla tjejer åt mat och börja fixa iordning oss inför kvällens utgång.
Och började bli sjukt taggade. ;)
Emelie skulle också ha hängt på ut, men hon skulle jobba idag/söndag också.
Så nej, hon backa ur.
Men det kom en tjej ifrån Josephines jobb som hette Emma.
Och hon hade även med sig en tjej kompis ifrån stockholm som
också hette Emma.
Riktigt trevliga tjejer, och vi hade jätteroligt ihop! =)
Vi tog en taxi in till stället där vi skulle gå ut, stod på listan.
Så jävla skönt att slippa köa och bara gå in!

Musiken va GRYM,stället va grymt och kvällen va GRYM!
Igår hade jag, vi verkligen så jävla roligt!

TUSEN TACK FÖR EN GRYM HELG TJEJER!
Together forever! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0