Hahaha!

Fyy va roligt.
Sitter och läser Cassandra's blogg!
http://ca-ssandra.devote.se/
Så jag har klippt ut lite text ifrån förra helgen,
på söndagen tror jag hon har skrivit de!?

"Helgen har vart lika makalöst skruvad som alltid,
men alltid lika fantastiskt rolig!
sofie har stått för underhållningen och de måste jag säga att hon gjorde bra i fedags !
hahah fyfan ! jag och Olle har nog aldrig skrattat åt någon som hulkar,
så mycket som vi gjorde i fredags !
och måste säga att O gjorde en jäkla prestation som bar sofie från tåget till  parken ;)
hahah.."

Hahahaha, What!?
Tyvärr så har jag INGE minne av att han bar mig heeeela vägen!!!??
Men ja, det kanske inte va så konsigt heller..
Shiiit ;D

Ett gott skratt förlänger livet! ;)

Kommentarer
Postat av: cassandra

stundtals bar, släpade, drog dig ;)

2009-11-23 @ 17:54:45
Postat av: sofie

HAHA! Men överdriv inte nu-.. ;) ;D

2009-11-23 @ 18:15:10
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0