Behövligt! =)

Heejheej.

Blev att jag inte skrev så mycket igår kväll.
Åkte in till Lekke och träffade Johanna och Cassandra.
Pratade en massa och hade väldigt roligt åt en del saker.
öhm, helgen!? :P
Johanna gjorde iordning mat och det blev Spagetti och köttfärssås.
Riktigt höjdare enligt mig och Cassii. ;)



Och efter maten gick jag till Ollää.
Lika skojsigt som vanligt! ;P
Nej men de behövdes..
Tänka på annat. :)
"You always put a smile on my face!"

Idag då;
Så skulle Hanna och jag så stort jobba med vårat projektarbete.
Men för det första så blev det en lååång sovmorgon!
Hanna kom in till leksand kanske vid halv11..
haha, sorry att du fick vänta.. :P
Sen när vi väl möttes i skolan.
Så blev det lunch,blää pannkaka.
Åt inte ens den enda pannkakan jag la upp på tallriken.
Så det blev en konsumsallad senare.
Vi sätter oss inne i bibblan för att ta tag i arbetet.
Men när JAG kommer på att allt ligger på Hannas BÄRBARA dator!
Som hon har hemma i Bäsna..
Jävla skkiiiiiit fan.! ;)

Det gick med andra ord, åt helvete med vårt arbete. ;D

Och efter det så gav vi upp.
Vi åkte te Konsum för att köpa sallad.
Sen gick vi in till Cassandra och sa hej till henne inne på salongen.
Och sen vidare till Johanna.
Hanna skulle dit senare till Johanna och klippa sig.
Men det va inte förens vid kvart i 3.
Så vi gick sen vidare till ungdomsmottagningen.
Men nej, då öppna inte den förens vid 3.
SUCK!
Så vi åkte te skolan och kollade om våran lärare Anna va där..
Men NEJ de va hon INTE!
Men vi träffade på Mathias och de va ju trevligt. :)

Sen gick jag till ungdomsmottaningen igen när Hanna va hos Johanna.
Och de va sån jävla KÖÖ.
Så hade jag inte fått åka med mathias hem,
så hade jag inte kommit hem alls.
För hade missat bussen..
Tackotack! :)


Nu sitter jag i soffan och eldar för fullt.
Och mamma tjatar på att jag ska göra spagetti.
Så lär väl göra de då, innan man blir knäpp på allt tjat.

Byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0