Allmänt!


Erik du är min,våran NYA idol 2009 !
http://www.youtube.com/watch?v=0054nJhtl7w

Helgen är slut.
och imorgon drar praktiken igång igen.
De är jätteskoj,men så fruktansvärt drygt att åka till Falun varje dag!
Men de är bara att bita ihop.
Och tänka att tiden den går fort, och snart har vi lov igen. :P

Som jag skrev förut GARTTIS morfar på fars dag.
Har ju nada pappa att säga detta till..
Så morfar får extra mycke grattis. =)

Jobbar eftermiddag på praktiken imorgon.
Men ska in till leksand på konsum för det blev nå möte klockan 10.
Så ska åka direkt till Falun efter de mötet tror jag.

Gaah, har så mycke tanktar och funderingar på allt..
Har inte tänkt alls på åren som vart tidigare,
mer behöver jag inte säga om vilket jag menar..
Men städade undan lite i en garderop idag och hittade massa kort.
Och fyyyytusan vilka minnen som vaknade till! =)
Men när jag tänkte på hur det låg till/va nuidag så försvann de genast ifrån mina läppar.

Träffade igårnatt Mackan ifrån Karlstad, som va ut med Åslin med fler.
Vi började prata om Johanna&Tobias och de va så himla roligt.
Träffade ju även Tobias och Johanna på Hockeyn i onsdags tror jag det va?
Eller vi smsade och hade ögonkontakt rättaresagt. :)
Men då kände jag hur mycket jag saknade drygskåpet Tobias och Systeryser Johanna. <3
Hela tjocka släkten "familjen".
Men men.
Nog om massa sånt där snack.
Man blir ju bara DEPP då. :)

Dags att dra täcket över huvudet och soova..
Godnatt.

pusspuss.

/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0