Agnes på Besök!

Sådär, nu har jag lagt upp bilderna ! :)
Vi har precis grillat, och MUMS va gott. Andra dagen denna helg!
Men det är ju svårt att motstå, hehe!
Agens,madde och pär kom förbi en sväng. Agnes busa som vanligt ;D



Just nu sitter och kollar på Gossip Girl och det är lika bra som vanligt.
Och jag måste bara säga att jag har då ingen tur någonsans.
Kraschat med bilen, och sen nu börjar jag känna mig sjuk igen :S
FAN också, får inte blir sjuk igen. Käkar ju medicin för fasiken.!

Men om jag inte mår bättre så blire att jag stannar hemma imorgon,
fast vi har prov i morgon också! ATTANS! Men vi får ju se hure jag mår
som sagt.
Vi har ju kort vecka, bara fram till onsdag så de är ju skönt. Sen är det
ju studenfest och jag är taggad som fan, men måste bli bättre först!

Nu ska jag gå tillbaka till teven för pausen är nog slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0