Redan helg?

Veckan
shita denna vecka har gått fort alltså. De är redan fredag och det känns som att det
skulle kunna vara Onsdag för min del. Men det är ju skönt med lite helg, eller hur?
Fast jag hoppas att jag inte blir sämre med min hals, hatar verkligen att ha ont i halsen.
Kände mig faktist lite hängig idag också, som man kan göra när man har feber. Men det är bättre nu :)
Har både tagit alvedon och Ipren så nu känner jag inte av någonting.

Proven
Det gick faktist ganska så bra på matlagningsprovet idag.
Jag,Johanna och Lisa fick VG+ :) Så det får man väl nöja sig med tycker jag!
Och matten, den blev ju inte av om jag säger så ;P

Nu tänker jag ta mig nåt att äta, blir nog kolpudding och potatis, mums!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0