=)

Heeej.

Va gör ni?
själv sitter man och beställer lite grejer till helgen ;)
Annars så har jag precis ätit en gooood kycklingsallad
som man är king på att göra! Idag så har det vart en ganska så slapp
dag i skolan, haha slapp vilket ord igentligen ;P
Men dagen började idag också med ett prov, i massagen. Och det
gick nog kanske bra kändes det som. Fast kunna inte riktigt alla muskler
på latin men de va väl skitsamma. Sen klockan 1 hade vi svenska till
klockan 2 ungefär. Sen så åkte jag till tandläkaren, bara på en sån där
koll och det såg superduper bra ut. Så det va ju skööööönt..

I morgon blire grillkväll hos Zandra eftersom hon FYLLER år idag :D
Grattis till henne! <3
Jennifer&Rebecca m,fler ska ut och äta sen gå ut i falun lr borlänge.
Men det bli inget sånt för mig. Har inte dom pengarna just nu.
På lördag blire att vara med Emelie och vi får se va dagen/kvällen
har att erbjuda ;)
Och på söndag så blire att åka och käka i siljansnäs med mormor,
eftersom de är mors dag då. :)

I morgon så ska jag jobba också efter skolan, och jag slutar efter klockan 12 någon gång tror jag.
Sen på lördag äre också jobb på förmiddagen 10-> vet inte riktigt jag slutar. Men bara vi är klara med
alla beställningarna.

Nu ska jag faktist ta tag i plugget lite, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0