20/5 - Onsdag !

Tänkte skriva lite om dagen igår.

Va till skolan iallafall, på några lektioner. Vid maten så kom Anders och frågade om inte han kunnna
få min klubba som jag fått av Erik Karlsson! Haha, JAA erik karlsson.
Och visst kunna han få det eftersom jag inte har nån stor användning av den. Och han blev
nog kanska så glad, fick en kram av honom^^ Så mysig så!
Emlie kom senare vid kanske 2 tiden, hon skjusade ner mig till vårdcentralen för jag skulle
göra koll om jag gjort illa mig i krocken!
Men det va ingaproblem, sen efter det blev det Mitti. Emelie,maddis och Jenny satt och käka
glass medans jag väntade på Jennifer,rebecca,ida,rebecca för vi skulle gå till Olle.
Vi gick sen dit och lämnade våra grejer för sen gå och käka pizza på Amore ! Mums!
Sen gick vi tillbaka och gjorde oss iordning sen börja festen!! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0