hemma idag igen.

Hejhej! Idag så va jag hemma. Kände att  jag inte skulle bli bättre ifall jag hade åkt till skolan.
Så jag stanna hemma. Knarka massa halstabletter,alvedon och druckit te.
Är bättre nu, så ska åka till skolan i morgon! :)

Helgen närmar sig med stormsteg! Ser fram imot den ;P Fast har en massa planerat så det blir  ett tjockat schema!
Plus att jag är pank så vettefan hur det ska gå!? Men det löser sig, hehe.
Josephine kommer hem!!! Och det kommer bli superduper! VI ska busa en massa <3

Idag har jag ju inte gjort mkt mer än pluggat teori och städat mitt rum lite.. Lagat mat med morsan och kollar på TV!
Top Design- final nyss. Så himla bra ju, så längtar till nästa säsong
:)

Nu ska jag gå och ta mig lite mer te :)
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0