Då va midsommar över!

Gooo kväll allesammans!

Gårdagen:
Igår så va vi ju ut igen, på lucky....
Josephine,Rebecca och jag åkte hem till Adam efter vi sett klart på filmen.
Vi fixade oss där,Jennifer kom också dit.
Och åkte till Borren när vi blev klara.
Där va Kimberly och Johanna redan och tagit bord till oss andra.
Vi beställde in mat och efterrätter, senare kom Adam,Patrik och Svenne.
Vi satt och drack och hade jättetreeevligt.
Sen kom brothaaaaa och Ritola också, och va med oss hela kvällen ungefär,
som på midsommar också :)
Iallafall vi gick till Lucky, de va en ganska så lång kööö,
men det gick ganska så fort att komma in där endå. 
Michaela  va också där så vi träffade henne :)
Åkte väl hem runt strax före 2 för då gick skjusen,
dååå villa dom hem som va chaffisar :P
haha, sen vakna jag idag runt 2 tiden.!

Såg också att jag hade skrivit nåt jävla fylleinlägg inatt, shiite !? ;P

Idag:
Har jag varit och hämtat mina saker som jag hade hos Adam, hämtade upp Josephine.
Och sen drog vi till adam, Rebecca så duktig som hon är städade efter oss från igår :)
Vi satt och småsnackade lite om saker, OCH en del människor är bara för Mycket!!
Hur kan man bara betesig så som dom, och bara sticka sådär!?
Sen åkte jag och Josephine och handlade lite, mamma hade bett mig.
Och sen skjusade jag hem Josephine och ååh,idag åker hon hem igen.
Hon åker nu, hon skulle åka klockan 7. Så nu är hon påväg hem till Örebro igen.
OCH Rebecca flyttar nästa vecka också, ATTANS :(
Men det kommer nog gå bra :)


lite extra:

Jag säger bara en sak...
Va fan lever du inte bara singellivet ?
Men nej så blev de inte, uscha!
Och de jag gör är inge fel, jag lever livet vilket du också kanske borde göra nu!
De är också fler som borde göra de, och inte tänka på sina ex så mycket!
De kanske sårar men sånt är livet,
Känns så fruktansvärt busigt och förbjudet, de är det som göre så himla bra!
I like it ;) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

De är också fler som borde göra de, och inte tänka på sina ex så mycket!

De kanske sårar men sånt är livet,



Seriöst sofie. du pratar verkligen emot dig själv!

2009-06-24 @ 13:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0