Snart fredag,

Hejhoppsan!

Guud va veckorna går fort, de va ju nyss helg och i morgon äre redan Onsdag.
Hoppas verkligen inte sommarlovet går så här fort också!?

Idag har jag jobbat igen 3-7, va fruktansvärt trött.. Och är fortfarande trött ;)
Men de blir att sova ut i morgon sen blire shopping, i love it !

Jag längtar som en tok till fredag, jag är laddad som fan!
Är så glad att alla vi tjejer är tillsammans, FF <3
Sen hoppas jag att vädret blir bättre också,
det skulle bli runt 19 grader på torsdag,
men det kan ju slå om till regn på fredag igen.
Skulle ju inte bli förvånad,

Nu lär jag kila till teven, det är ju Ugly Betty och sen efter det
sista avsnittet av Desperate för säsongen. SPÄNNANDE! ;)

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0