Midsommar!

Glad midsommar på er!

Hoppas ni hade en trevlig kväll igår, för det hade jag med mina underbara tjejer <3
Jag åkte hem till Josephine efter jobbet och där gjorde hon och jag
iordning oss för kvällen. Senare vid klockan 5 ungefär så åkte vi ner till Patrik
där vi va ungefär hela kvällen, vi drack gott, sjöng karoke och hade jättetrevligt :)
Sen gick vi in till gropen vi ungefär 8 tiden, och där träffade jag Anna min tremänning.
Alltid lika trevligt juuuee :) Och massat annat folk,

Nu ligger jag hemma hos Josephine, och rebecca är här <3<3
Vi ska kolla på en film,  Maid in Manhattan med Jennifer Lopez.
Så nu ska jag kika på filmen, så jag inte missar allt :P

Ikväll blire föresten utgång på lucky :)

Puss

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0