Heeeey där!

Jag sitter i skolan just nu, har slutat och jag sitter och väntar på att Johanna ska sluta sin lektion.
Ska nog kanske vara med dom på deras idrott.

Vet inte vad jag ska skriva om Helgen men vi va väl hemma hos Toffe i leksand, i hans lägenhet.
Jag och emlie för toffe va i Norge och festa där.
Emelie slutade klockan 9 och efter det så åkte hon
och hämtade upp mig, vi åkte vidare te bygda till hans mamma för hon hade lägenhetsnykeln.
Efter det åkte vi hem te putte för vi skulle hämta finens grejer,
för hon skulle också sova med oss i lägenheten.
När vi hade vart där så åkte vi dit och emelie fixade i ordning sig,
vi va ganska sena ute så vi typ kasta i oss drickan.
Och det tar ju inte på en gång, utan det brukar ta ett tag innan
man börja känna nåt. OCH  nog fan kännde vi nåt, USCH va knall jag blev.
Men kvällen va ganska lyckad endå :P
Vi hamna i säng runt halv4 tiden.
OCH det va SKÖÖÖÖNT kan jag lova er!

Dagen efter så skulle jag äta middag med familjen, men det blev INTE sånt för mig.
Det blev en pizza istället, kände att jag inte va så sugen på värsta middagen.
Men har lite dårligt samvete eftersom jag hade lovat mamma&mormor.
Men det blir ju fler gånger :)

Nu ska jag kila ut i solen och njuta :)

/.S

Kommentarer
Postat av: Madde och Agnes

Haha, ja förstog att du skulle bli bakis :P Dååålit av dej å inte hänga med dit..

2009-06-01 @ 14:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0