Chill i skolan....

Sitter inne i bibblan med lisa. Känner mig ganska seg sen igår.
Vi kom hem kanske runt 2 tiden, och de va tur att vi hade
sovmorgon annars hade jag nog aldrig gått upp i morse.

OCH jag har världens träningsvärk också :O
Jag har så jäkla ont i ryggen, haha så jävla konstigt ställe.
Men det är ju mig jag pratat om, så det är ju inte så konstigt :P
De måste iallafall vara för jag hade springtesten i går.

Ikväll ska vi också ut och käka på borren, men massagekursen! :)

Idag så drar vi  ner till Linköping och det kommer bli göttans ;)
Så jävla skönt att åka ifrån lite och bara koppla bort allt, slippa se/höra ?
Vi åker i kväll efter sarah träning som slutar klockan 9, så runt halv 11.
Eller så fort som möjligt. :)
Utgång i morgon, och vi ska på någon fest där alla biljetterna är slutsålda
och de är 5000 st ;) Så det blir nog kanska så fränt!
Vi åker hem sen på söndag, så vi blir där hela helgen.

Igår va vi ju ut på baren och det va roligt, fast kunna ha varit roligare!

/.S

Kommentarer
Postat av: Caroline Norrström

Men vadå äverdriva ! Haha de är c a 2500 sålda ;) Jag kanske har sagt fel ? iaf så är de mycke folk

2009-06-04 @ 22:10:11
URL: http://carolineanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0