Balen :)

Igår va det balen och guuuuuuud va fina mina älsklingar va :)
Så himla vacka töser, men de fanns en del killar också så klart. ;)

Känns så himla tungt nu när jag också skulle ha spelat fotboll, gått på bal,
setat nere på stolarna vid studentgalan OCH sprungit ut och TAGIT studenten i MORGON!
Men icke sa nicke, det blir nästa år. Men som man bäddar får man ligga.
Eftersom jag har gått om ett år, så blev de så här. Men de är väl bara bita ihop
och se fram i mot 93orna nästa år. :P Shiiiiitee!

Men jag ska inte deppa för det, för i morgon äre fest som gäller så fyyytusan va taggad jag är!
Kommer nog bli hur kul som helst ;)

/.S

Kommentarer
Postat av: m.vangen

tycker inte att det är något fel på oss 93or!;) haha

2009-06-14 @ 15:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0