Torsdag!

Jobb hela dagen idag, gick riktigt segt idag på eftermiddagen.
I morgon är jag själv hela dagen, med en massa jobb..

Efter jobbet så har jag hjälpt morbror med att fixa massa inför
hans 50 års BRAKFEST som han kommer ha i morgon för
ca 60 personer.... Och jag känner mig lite taskig för att jag inte
är där i morgon. Men de är annat som drar mig te floda ;)
Blir nog mycke roligare där också, lite mer folk som är i min ålder
där, än på 50 årsfesten.. hehe!
Men kanske tittar dit en sväng innan vi drar till floda,
det vet man ju aldrig :)
Lisa och jag är laddade som aldrig förr, sa tidigare i veckan att jag
skulle nog tare ganska så lugnt.
Men nu är jag sjukt taggad, va ett tag sen jag va sådär jättekalas.
Så det blir nog så i morgon, va länge sen jag och lisa va kalas tillsammans.
Så nu äreeee dags igen ;)
En turkietrepris kanske? HAHA, neeejdu!

I morgon blire jobb återigen, från klockan 7 till
halv 3 på eftermiddagen. Sååå jag kommer vara något
trött på kvällen sen.. Men det fixar nog sig med lite gott
att dricka! (Y) :)

/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0