Sleeepover!

Jag i ett nötskal, fan!

Heej :)
Har precis kommit hem ifrån Johanna, sov ju där inatt.
Hon skulle åka och jobba och då skjusade hon hem mig
innan hon åkte upp te leksand.

Själv så åkte jag en sväng till gagnefshallen och köpte godis :O
Och jag har fortfarande inte käka nå frulle än, så det är väl min frukost.!
USCHA, hehe!

Dagarna bara rullar iväg hinner nästan inte med i svängarna.
och jag ska sluta lägga mig i saker..

Jag ska jobba idag börjar 3, så jag ska väl bara softa fram till
att klockan blir så mycket..

/.S

Kommentarer
Postat av: en läsare

Hej. Är nyfiken på hur många besökare du har på din blogg? Jag läser din blogg varje dag så jag är en av dina bästa läsare :) skulle vara roligt att få veta. tack på förhand

2009-07-23 @ 11:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0