Rättvik ikväll !

Hejsanhopp!

Jag har varit hemma nu i ca 2 timmar efter sen jag åkte från Lisa.
Åkte och köpte lim efter jag varit där på gagnefshallen..
Tänkte sätta igång ett litet projekt med att sätta in lite bilder osv
i ett album? Eller ja, en svartbok där man klistrar in bilder :P
haha, va krongligt det hela blev... Iallafall så blev det lite bilder
iallafall, vill helst ha svartvita bilder i eftersom boken är svart.
Mjaoouu ;)
Klistrar in vilka bilder som helst, det är nämligen en minnesbok
har jag bestämmt mig :)
Så  har jag även tagit mig ork att klistra in nå bilder på mig och J.
Och det gick faktist förväntansfullt bra, så det kändes ju great!
Sen bara tokfyllebilder förstås, det är väl de enda den boken kommer innehålla!?

Jaa, nuuu ikväll dåe!!
Då blire crusingen i Rättvik med Morbror Anders och hans polare och jag
tar självklart Partypinglan Lisa med mig ;)
Så det ska bli trevligt, det är ju tillockmed sol ute nu.
Och då blir man på topp vettni, hehe!

Ska skynda mig in i duschen sen fixa iordning mig och slå en pling te morbror
och höra när vi ska dra oss mot rättvik! ;)
 
/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0