Hos lina! ;)

jaa, det blev ju en tur te Lina.
När jag väl kom dit så blev de mycket vi hade att prata om.
Som vanligt dåe ;)
Eva hon damsöööööög, ;) som vanligt!
Sen blev de en pratstund vid matbordet.

Efter det så drog vi hem te mig och hämtade 2 st filmer
som Lina skulle kika på medans hon jobba, hon är personlig assistent.
När de va dags att åka ungefär halv3 så drog vi te preem först hon
skulle så klart ha sitt jävla snus ;)
Sen brumma vi iväg till Djurås, där hon jobbar :)
Vi åker och ställer oss vi OK ett tag för hon började inte direkt,
och hon vilja inte åka dit för tidigt heller.
Så vi står där ett tag, sen när vi ska till att åka ungefär 10 i 3.
Då STARTAR så klart inte BILEN!?
- Men nej, de är inte sant! (jävla biljävel)
Så jag får springa in till OK, och fråga om hjälp och då blir jag utvisad till
meckaniken som jobbar där. Och han gav mig ett batteri och startkablar
och tar för givet att jag ska klara av det där själv! :O
Så jag tar väl betteriet och startkablarna och springer till bilen, och Lina efter :P
När vi väl står där och blir allt mer stressade eftersom Lina började jobba klockan 3!
Så kommer Martin, en som bor i Djura.
Och han är så snäll att han skjusar iväg Lina te jobbet, och sen hjälper mig med bilen.
Alltså tack gode gud att han kom just precis då..
Annars vettetusan hur det skulle gå till? ;D

/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0