Fredag,lördag,söndag!

Fredag:
Dåååe jobbade jag till halv7 och efter det så åkte jag hem till Johanna
och Emma. :) Dom höll på att göra lite mat, och senare så kom Niklas.
Det blev kycklingfile med potatisklyter och deras goda sås ;)

De va ju också en toppen dag så vi satt ute nästan hela kvällen
och drack vin och spelade kort :)
Hur trevligt som helst, sen städa vi ihop lite och satt oss vid teven.
Tills jag kände att mina ögon inte klarade va öppna längre vid
ca halv1 där någongång. :P
Sen vare gooodnatt =)

Lördag:
Så va jag/VI uppe med tuppen vi hade ställt klockan på 8. :O
Eller jag hade gjort det för jag skulle upp och duscha hade jag tänkt
innan vi skulle åka in mot leksand för att se en match med Niklas lillebror
Andreas. Men jag tröööööök av mitt alarm tills Niklas kom in och frågade om jag
inte skulle gå upp, och då va klockan runt halv9.
Så jag skynda mig upp duscha och åt frukost eller vi alla åt frukost.
Sen kom Niklas pappa och hämtade oss matchen började klockan 10.

Åh, gud va roligt det va och sitta i en ishall igen. Kändes som en evighet!

Sen blev det att vara med B1-B2 :D = Lindberg&Beglund!
2av dom bästa ivårt COOOLA gäng iallafall ;) haha!
Vi åkte hem till Lindberg till henne i övermo, och där fick vi
väldans gooda grillade hamburgare ;)
Vi bestämde oss sen för att dra hem till Berglund för att
en liten mysstund där, men blev inte länge där utan hade mys på annat håll!

Söndag:

Söndag där hände det inte så jättemycket, kom hem typ på eftermiddagen.
Låg mest och vid soffan, och kolla på Anna nicole med morsan.
Sen runt 10 så vare dags för mig att krypa te korgs!

De va väl typ min helg, och jag LÄNGTAR te nästa för då blire förmodligen..
FÖRMODLIGEN??
Det blir stockholm och hälsa på världensbästasteRebecca! <3


/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0