Dagarna bara rullar fram,

Igår så va jag med Johanna och Niklas vid orsanbaden.
Vi köpte den gooooda salladen som vi har på konsum "salladsbaren".
Och drog dit, de kanske inte så så fritt från moln men varmt vare endå.
Sen klockan hav 2 ungefär så skulle Johanna till tandläkaren så vi skjusade
hem Niklas och drog själva till insjön, hon hade inge hål så de va ju great ;)
Vi drog sen tillbaka till orsanbaden och solade för oss själva till klockan halv 4 ungefär.
Sen åkte vi till Mitti, och kollade på allt och inget.
Vi fick sen besök av min trevliga "faster" som jag nu kan börja kalla henne ^^
Men tänker inte göra det, men hon sa nu igår att hon hade bestämmt sig för att
stå fast mot min fader att hon är min faster.
Vilket va så jävla GULD för mig :D
Blev verkligen överlycklig, händer så mycket på samma gång.
Både bra och dårliga saker ;) hehe

Sen på kvällen åkte vi hem till Johanna i insjön trion, Niklas,Johanna och Jag :P
Och åt gooooood mat.
Sen åkte vi upp till Leksand och hämtade David och Holfe för att dra till västannor
och ta oss ett dopp!
Va faktist första gången för mig som jag va där iår, så de va lite konstigt.
Men det gick kanon, träffade moster Titti med Familj.
Och det kändes superduperbra ;)
Sen åkte vi hem till Niklas och där blev de kubbspel,glass och Poker ;)

Sen skjusade Johanna och Niklas hem mig :)
Ännu en bra dag!

/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0