Crusing i Rättvik!

igår så va de full rulle i Rättvik :)
Jag åkte hem till Johanna och va där innan vi åkte till Jennifer.
När vi kom till jennifer så satt vi oss ute isolen vid polen.
Vi gick mot tåget som skulle gå runt 9tiden, tåget blev
försenat så vi satt oss och smådrack ute på (terängen?)
Vi kom iallafall tillslut fram till Rättvik och vi blev ihopsamlade
med Elin,nathalie och gänget så vi gick med dom eller va med
dom hela kvällen!
De va en klockren kväll, och hade riktigt kul faktist! :)
Ikväll blire nog att kanske dra dit igen, (Y)

Kommer lägga upp lite bilder senare när jag har ork!

/.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej=)

Nu kan du tävla om ett smycke set på min blogg : http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-smycken-1.html



Har även 4 andra tävlingar igång ,kanske något som faller dig i smaken :)

Var gärna med

Kram

2009-07-29 @ 20:52:50
Postat av: Minnie

Hej vännen, jag har en viktoria´s secret tävling på min blogg, kika in, Kram Minnie :)

2009-07-29 @ 21:13:59
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0