14:28? Goooooooomorgon ;)

Ojojo, det blev minsan en jävla lång sovmorgon alltså ;)
hahaha, ja hade då inte planerat det,vakna 1 gång vid 11
och tänkte ta mig upp, men ickesanicke.

Igår kom vi väl hem vid 3 tiden kanske, och nog blev det
drag på min morbror och Stefan.. Vi kom ju aldrig därifrån
dom ska ju prata så JÄVLA mycket med ALLLA verkligen. ;P
Visst va väl rätt så dragna vi tjejer också ett tag, men det hann
ju pyysa ur innan vi åkte hem. ;P
Hannapanna va också där så hoo va med oss en vända också.
Sen blev lisa och lina så trötte att dom gick te bilen och sömna där.
Medans jag va själv med mina morbröder och stefan, men det gick häää också ;)

Lisa har massa bilder sen igår, så jag ska väl tjata mig till dom
så lägger jag upp dom senare :)
Trevlig kväll iallafall, och nu ser jag framimot Tisdagen!

Nuu ska jag hoppa in i duschen för sen dra vidare te Borlägen med Lisa!

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0