Ta tag!

Nu ska jag börja ta tag i saker och ting. Dags för mig att skaffa gymkort i veckan när jag förhoppningsvis har fått in min lön som jag skulle ha fått den15. Men den kommer antingen på måndag eller tisdag. Så då blir det gymkort, sen nya träningskläder också. Sen jävlar. är riktigt pepp, börja gilla gymmet riktigt mycket. Så där ska jag tillbringa mig DYRABARA tid så mycket som möjligt med Lisa och Sarah. iallafall jag och Lisa :)

Sen är jag riktigt sugen på att bleka min tänder, men det kostar ju en slant det också.
Måste tänka på körkortet först och främst just nu :)
Ska börja lägga mig tidigare på kvällarna också, så jag orkar med skola,träning, och plugg!
Sen ska jag ta tag i godisätandet men det får bli framöver :P

See you!
/ S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu jäklar ska vi träna! ;D

2009-01-18 @ 22:26:23
Postat av: Lisa

De var jag som skrev ;D

2009-01-19 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0