Snöööstorm !

I morse, eller ja för 10 minuter sen så vakna jag av att de blåste så jäkla mycket.
eller det har blåst hela natten. Sen nu kollade jag ut, och då är det världens snööstorm :O
Fyfan, för det första så vill jag inte ens ha mer snöö. För det andra blåser man ihjäl för det är så jävla kallt.
Sen blire väl inte bättre när det både snöar och blåser. BRRRRRRR!

Men idag fyller iallafall Anders 15 år (Jonas "lillebrossa") ;) Så det blir kalas för honom ikväll.

Nu ska jag gå och hoppa på jonas så han vaknar! :P
Sen käka en good frulle.

Pussheej, trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch, här regnar de istället :S Nu får de fasen ta och bli vår ! LÄngtar efter härligt vårväder :D <3

2009-01-24 @ 11:52:45
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja, jävla snö! Enda posetiva är att man kan sladda ;D

2009-01-24 @ 11:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0